SEÇMEN ADRESİNİ SORGULAMAK İÇİN TIKLA

Ana Sayfa » Güncel » Saraç'tan YÖK Başkanı'na: Eşek herif

Saraç'tan YÖK Başkanı'na: Eşek herif

Haramzadeler adlı Twitter grubu, adı “Alo Fatih”e çıkan Habertürk yöneticisi Fatih Saraç ile Başbakan Tayyip Erdoğan’ın Başdanışmanı Mustafa Varank ile olan telefon görüşmesini yayınladı. Görüşmede, Fatih Saraç, “Eşek herif” diye nitelediği YÖK Başkanı Prof. Dr. Gökhan Çetinsaya’yı şikâyet ediyor ve “kulağını çekmelerini” istiyor.

 
23 Şubat 2014 Pazar 21:10 
Yorum YapYazdır
 
 
Saraç'tan YÖK Başkanı'na: Eşek herif

Haramzadeler’in Varank 7 başlığıyla yayımladığı telefon görüşmesinde, Fatih Saraç YÖK Başkanı Çetinsaya’nın bazı gazetelerde çıkan “Rahatsızım” açıklamasını gündeme getiriyor. Habertürk yöneticisi Fatih Saraç, “Ben bi vurayım ya” diyerek başında bulunduğu televizyonda YÖK Başkanı aleyhine haber yaptırmak istediğinin mesajını veriyor. Danışman Varank ise, “Ya sen vurursan yanlış anlaşılır” diyerek haber yapmamasını istiyor. Bunun üzerine Saraç, YÖK Başkanı Çetinsaya için, “Ama kardeşim yani neden rahatsız oluyormuş hayatında YÖK başkanlığı mı görmüş eşek herif?” ifadesini kullanıyor.


SES KAYITLARINI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ


Görüşmenin devamında Saraç, “O kimin kuklası” dediği Çetinsaya’nın rahatsız olduğu haberleriyle ilgili “Büyüğümüz görüyor mu bunları?” diyerek Başbakan Erdoğan’ı kastediyor. Başdanışman Varank’ın Başbakan Erdoğan’ı bilgilendireceğini söylemesi üzerine de Fatih Saraç, “En azından kulağını sen çek birisi çeksin yani oradan” diyor.
Fatih Saraç’ın “Eşek herif” diyerek şikâyet ettiği haberlerin YÖK Başkanı Çetinsaya’nın BaşbakanErdoğan’ın kızlı erkekli evlerle ilgili açıklamasına ve YÖK Disiplin Yönetmeliği’ne karşı rahatsızlığını ifade ettiği açıklamalar olduğu ortaya çıktı.
Zaman gazetesi ve TRT
Haramzadeler Varank 5 ve Varank 6 adlı dinleme kayıtlarında da Başbakan Erdoğan’ın danışmanlarının ve bir TRT yöneticisinin konuşmalarını yayınladı. Erdoğan’ın danışmanlarıMustafa Varank ile Hasan Doğan arasındaki konuşmada, dershaneler üzerinden doğrudan cemaat tartışılıyor. Karşılıklı konuşmada “Bu sapıkları görüyor musun?”, “Böyle bir sapıklık yok ya”, “Boşver konuştukça batıyorlar. Konuşmaya devam ettikçe rezil olacaklar” ifadeleri kullanılıyor. Danışmanlar ayrıca Zaman gazetesinin abone sayısında düşüş olduğunu, Maliye Bakanlığı’ndan vergi ödeyip ödemediklerini tespit etmek gerektiğini belirttikten sonra, “Hah ordan hemen iyice patlatmak lazım. Millet iptal etmeye başladı. Millet diş gösterdikçe korkudan şey yapacaklar, yani zaten gönül bağı olmayıp da şekil olsun diye yapanlar da çekilecek şimdi. Hayır şöyle bir şey yapsak anasını satayım ya, kaldırdım sınavları lan, sınav diye bir şey yok, başka bir şey bulalım. Kim gidecek dershaneye o zaman”diye konuşuyorlar.
Sümeyye Erdoğan’ın talebi
Başdanışman Varank ile TRT yöneticisi arasındaki konuşmada ise “Dershane hakkı milletin hakkı”diye tweet atan TRT Haber Dairesi Başkan Yardımcısı Erol Yüksel hakkında konuşuluyor. TRT yöneticisinin, “Kaşınmaya başlamış o ad demek ki” sözleri üzerine Varank, “kulağının çekilmesi yerine gereğini yapmasını” istiyor. Konuşmanın devamında TRT yöneticisi Başbakan Erdoğan’ın kızı Sümeyye Erdoğan’ın kendilerinden bir talebi olduğunu iletiyor. Varank bildiklerini söyleyince TRT yöneticisi de, gereğini yaptıklarını söylüyor. Bunun üzerine Varank, “Tamam yani o konuyu bir gündeme getirin onlar bir kampanyaya dönüştürmek istiyor, iyi olur abi” diyor.

 
23 Şubat 2014 Pazar 21:10 
Yorum YapYazdır
 
(0 Yorum Yapıldı)Yorumlar
<p>Henüz kimse yorum yapmamış, ilk yorum yapan siz olun.</p>
 
Bu Kategorideki Diğer Haberler
 
 
Son 24 Saat
Haberler RSS Beslemesi
 
Yazarlar
Yazarlar RSS Beslemesi
Attila Aşut
 
Nihat Genç
 
A. Şefik Mollamehmetoğlu
 
Prof. Dr. Orhan Özgür
 
Arslan Bulut
 
Mehmet Polat
 
Türker Ertürk
 
Ahmet Özer
 
Göksu Mollamehmetoğlu
 
Gülcan Özgür
 
Ömer Turan
 
Osman Cudi Yılmaz
 
Ömer Faruk Altuntaş
 
Prof. Dr. Burhan Çuhadaroğlu
 
Prof. Dr. Cavit Boz
 
Prof. Dr. Kemal Üçüncü
 
Hüseyin HAYDAR
 
Zekeriya Saka
 
Mehmet Kuvvet
 
Hasan Güneş
 
Erdal ÖZÇELİK
 
Serpil Satut Denizoğlu
 
Erdal Eksert
 
İnci Güngör
 
Kazım DEMİR
 
Coşkun ERUZ
 
Mehmet Akıncı
 
Ruhi  Türkyılmaz
 
İlyas Gümrükçü
 
Sami KOÇ
 
Ömer Asan
 
Prof. Dr. Örsan Öymen
 
Kadir ŞİŞGİNOĞLU
 
Mustafa Önsel
 
 
 
Gazete Manşetleri
 
 
Lig Puan Durumu
 
Takımlar
O
G
B
M
P
1
Beşiktaş
21
14
5
2
47
2
Başakşehir
21
12
7
2
43
3
Galatasaray
21
12
4
5
40
4
Fenerbahçe
21
10
7
4
37
5
Antalyaspor
21
10
5
6
35
6
Trabzonspor
21
9
4
8
31
7
Osmanlıspor FK
21
7
9
5
30
8
Bursaspor
22
8
4
10
28
9
Konyaspor
21
7
7
7
28
10
Kasımpaşa
22
8
4
10
28
11
K.D.Ç. Karabük
21
8
3
10
27
12
Gençlerbirliği
20
6
8
6
26
13
Kayserispor
22
7
4
11
25
14
Akhisar Bld.
21
6
6
9
24
15
Alanyaspor
21
6
4
11
22
16
Ç. Rizespor
22
5
5
12
20
17
Adanaspor
21
4
5
12
17
18
Gaziantepspor
20
4
3
13
15
 
Şampiyonlar Ligi
 
UEFA Avrupa Ligi
 
Alt Lig
 
 
Anket
2016 TÜRKİYE AÇISINDAN NASIL GEÇECEK?
ÇOK İYİ
İYİ
BİR ŞEY DEĞİŞMEZ
KÖTÜ
ÇOK KÖTÜ
 
Namaz Vakitleri
 
  • İmsak05:13
  • Güneş06:54
  • Öğlen12:45
  • İkindi15:50
  • Akşam18:15
  • Yatsı19:45
 
Tarihte Bugün
1836 - Samuel Colt, ürettiği silahın (Colt) patentini aldı.
1921 - Gürcistan'ın başkenti Tiflis, Bolşevik Rusya tarafından işgal edildi.
1925 - Hıyanet-i Vataniye Kanunu'nda değişiklik yapıldı; Din politikaya aletedilemeyecek ve bu suç vatan hıyaneti sayılacak.
1932 - Adolf Hitler Alman vatandaşlığına kabul edildi, böylelikle 1932 yılında yapılacak Weimar Cumhuriyeti'nin başkanlık seçimlerine katılması mümkün oldu.
1933 - Fransız Vagon-Li (Yataklı Vagonlar) şirketinin Belçikalı Müdürünün koyduğu Türkçe yasağına tepki gösterildi.
1933 - Uçak gemisi olarak imal edilen ilk ABD donanma gemisi USS Ranger denize indirildi.
1943 - Talat Paşa'nın Almanya'da tahnit edilen naaşı İstanbul'a getirildi. Aynı gün Hürriyet-i Ebediye tepesinde toprağa verildi.
1945 - Türkiye, Almanya'ya savaş ilan etti.
1952 - Başbakanlıkta kurulmuş olan "ilmi komisyon", Anayasa'daki antidemokratik maddeleri tespit etti; Anayasa'da antidemokratik 40 kanun var.
1954 - Cemal Abdülnasır, Mısır devlet başkanı oldu.
1954 - Çoruh ilinin ismi Artvin olarak değiştirildi.
1964 - Muhammed Ali (Cassius Clay), Miami Beach-Florida'daki maçta Sonny Liston'ı yenerek ağır siklet boks şampiyonu oldu.
1968 - İstanbul Taksim Meydanı'nda ikinci "Uyanış Mitingi "yapıldı. Mitingin amacı Türkiye İşçi Partisi milletvekillerine Meclis'te yapılan saldırıryı kınamaktı.
1980 - Bedelli askerlik kabul edildi. Yurt dışındaki işçiler 20 000 mark ödedikleri takdirde askerlik yapmayacaklar.
1984 - Hakkari'de Bir Mevsim adlı filmin gösterimi Sıkıyönetim Komutanlığınca yasaklandı.
1986 - Filipinler devlet başkanı Ferdinand Marcos, 20 yıllık yönetimin ardından ülkeden kaçtı. İktidara Corazon Aquino geldi.
1990 - Nikaragua'da yapılan seçimleri Başkan Daniel Ortega kaybetti.
1991 - Irak Kuveyt'ten çekilme kararını açıkladı. Böylece Amerikan birliklerive müttefik kuvvetlerin birlikte yürüttükleri "Çöl Fırtınası" harekatı sona erdi. 28 Şubat'ta ateşkes antlaşması imzalandı.
1991 - Varşova Paktı feshedildi.
1994 - Demokrasi Partisi (DEP) yerel seçimlere katılmama kararı aldı.
1994 - Almanya, RP'nin Bosna'ya yardım adı altında Almanya'ya gönderdiği paralar hakkında soruşturma başlattı
1998 - Fazilet Partisi (FP) kuruldu.
2000 - Carlos Santana 8 Grammy Ödülü birden kazandı. Daha önce Michael Jackson'ın "Thriller" albümüyle kırdığı bir seferde en çok Grammy alan sanatç rekorunu egale etti.
2003 - Irak krizi konusunda Türk Silahlı Kuvvetleri'nin yabancı ülkelere gönderilmesi ve yabancı silahlı kuvvetlerin Türkiye'de bulunması için hükümete yetki verilmesine ilişkin Başbakanlık Tezkeresi TBMM'ne sunuldu.
2009 - Türk Hava Yolları 1951 sefer sayılı uçuşu: İstanbul'dan 8:22 de havalanan uçak Schipol havaalanına inemeden düşerek 3 parçaya ayrıldı.
 
Arşiv
 
Süper Loto
23.02.2017 Tarihli Çekiliş Sonucu051920293640
 
On Numara
20.02.2017 Tarihli Çekiliş Sonucu04091215171926282932333540424546525559656976
 
Sayısal Loto
18.02.2017 Tarihli Çekiliş Sonucu021828333640
 
Şans Topu
22.02.2017 Tarihli Çekiliş Sonucu162027283105
 
 
Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık